• Presentaieavond VV Smitshoek

• Woensdagavond 4 september organiseerde de Businessclub van Smitshoek traditiegetrouw de presentatieavond, die vooral in het teken staat van kennismaking met het 1e elftal.

De net geopende Huiskamer van Smitshoek was het decor van een gezellige en informatieve avond. Zo'n 150 belangstellenden waren aanwezig: businessclubleden, sponsoren en andere genodigden.

De aftrap vond wederom plaats door Dirk Jan Stouten. Nadat de beide voorzitters van het bestuur en de businessclub wat meer hadden verteld over de plannen voor het komende seizoen, was het tijd voor de presentatie van het 1e elftal. Als trainer van dit elftal kreeg Richard Middelkoop alle gelegenheid zijn ambities met dit (deels nieuwe) team van spelers toe te lichten, waarna alle spelers op toerbeurt naar voren kwamen.

Na de pauze was het tijd voor onze gast van deze avond: Wim Kieft. Op een open en ongedwongen wijze nam hij ons mee in zijn toch wel turbulente leven tijdens en na zijn voetbalcarriere. Een boeiend verhaal mogen we wel zeggen.

Nadat de nieuwe presentatiegids was overhandigd aan de speler van het jaar, Frank Karreman, vond er nog een veiling plaats, die het mooie bedrag van 1650,00 EUR heeft opgeleverd.

Kortom, een geslaagde avond met onze sponsoren en businessclubleden. Wilt u na deze avond ook lid worden van de Businessclub of wilt u nog meer informatie? U kunt dan mailen naar  bc@vvsmitshoek.nl en wij nemen zo snel mogelijk kontakt met u op.