• Pupil van de Week feliciteert Speler van de Maand

• Afgelopen zaterdag mocht onze Speler van de Maand oktober Michael Termijn een attentie ontvangen uit handen van de Pupil van de Week Finn Suiker. De voorzitter van de Supportersclub Kees Boot gaf Michael mee, dat wanneer hij de goede vorm van de afgelopen wedstrijden kan blijven vasthouden, hij hoog gaat scoren op de lijst van Speler van het Jaar. Deze activiteit wordt gesponsord door de Wijnkelder te Barendrecht.

Finn Suiker mocht het nieuwe shirt dragen van Pupil van de Week. Dit shirt zal voortaan worden gesponsord door KoterKado en telkens achterop worden voorzien van de naam van de Pupil. Een mooi initiatief van deze sponsor. Info omtrent werkzaamheden kunt u zien op www.koterkado.nl. De Supportersclub bedankt Marcel Jager, directeur van dit bedrijf voor deze mooie ondersteuning.

Aanstaande zaterdag kunt u nog mee met de bus naar Goes. Deze activiteit wordt gesponsord door de Business Club en de Supportersclub. Het mee gaan is gratis. Inschrijven tot a.s. woensdag 18.00 uur. Vertrek vanaf de parkeerplaats Smitshoek is 12.45 uur.

De Supportersclub