• Rabobank Clubkas Campagne 2019

• Stem op vv Smitshoek bij Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde organiseert in 2019 opnieuw de Rabobank Clubkas Campagne. Deze actie is dé manier voor onze club om geld in te zamelen. Ook onze club doet mee aan de clubkasactie van de Rabobank. Help jij onze clubkas aan te vullen want met de plannen om van de zomer de kantine te gaan verbouwen kunnen we elke steun keihard gebruiken !

Stemmen nodig
    Particuliere leden van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde kunnen in 2019 tussen 23 maart en 18 april stemmen op de club, die naar hun idee een extraatje verdient. Elk lid mag drie stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 op dezelfde club. Hoe meer leden van de bank op onze club stemmen, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank dit voorjaar op onze rekening stort. Dus stem op ons!

Steun onze clubkas
    Ben jij klant én lid van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde? Stem dan eind maart op onze club en steun daarmee onze clubkas! Als je particulier lid bent van de Rabobank krijg je rond 23 maart een stemcode thuisgestuurd van de Rabobank. Hiermee kun je op onze club stemmen via www.rabobank.nl/rmij.

Wil je meer weten over de Clubkas Campagne of over het lidmaatschap van de Rabobank? Kijk dan op www.rabobank.nl/rmij.