• Rijsoord - Smitshoek

• Zaterdag 7 december a.s. speelt Smitshoek een zeer belangrijke wedstrijd uit tegen Rijsoord. Smitshoek verspeelde afgelopen zaterdag een 2-0 voorsprong tegen koploper AZSV, maar pakte toch verdiend een bonuspunt met de uiteindelijke einduitslag van 2-2. Met 17 punten uit 12 wedstrijden staat Smitshoek op een 12e plaats. Alle ploegen in de middenmoot staan heel dicht bij elkaar. Feyenoord, staande op de 4e plaats staat maar 3 punten los van Smitshoek. Een overwinning op Rijsoord zal Smitshoek dus een paar plaatsen doen stijgen. Echter, de wedstrijd tegen Rijsoord moet nog wel gespeeld en dus gewonnen worden.

Het Algemeen Dagblad had als kop afgelopen maandag: Rijsoord geen campingelftal. Een terechte kop, want afgelopen zaterdag won het elftal van trainer van Rijn heel knap de uitwedstrijd tegen Capelle met 1-2. Het bracht Rijsoord op de 13e plek met 11 uit 12. Op het kunstgras van de thuisclub Rijsoord belooft het dus een spannende wedstrijd te worden waarbij het uitgangspunt van beide teams hetzelfde is: winnen.

Om 14.30 uur wordt er afgetrapt op het complex van Rijsoord na het 1e fluitsignaal van scheidsrechter (Martijn) Kieft. Smitshoek supporters wensen spelers en staf veel succes a.s. zaterdag en verwachten niets minder dan bloed, zweet en tranen (en 3 punten).