• Seizoensverslag Supportersclub.

• Met het naderende einde van het voetbalseizoen, is het ook tijd voor de Supportersclub om even kort terug te blikken op het afgelopen seizoen.
    Een seizoen wat we allemaal het liefst zo snel mogelijk willen vergeten. Door alle maatregelen moesten er tal van activiteiten worden gecanceld of aangepast.

De laatste fysieke vergadering van het bestuur van de Supportersclub dateert alweer van september 2020.
    Uiteraard zijn er nog wel de nodige overleggen geweest, maar door de bekende maatregelen niet op de gebruikelijke manier.
    Sinds die tijd is er ook binnen de Supportersclub het nodige veranderd, zodat er onderling altijd wel intensief contact is geweest.

Ten eerste was daar natuurlijk het overlijden van penningmeester Harrie van Haaren in november. Met zijn overlijden verloor de vereniging een zeer gewaardeerd en betrokken clubman.

Daarnaast heeft ook Monalyza Oosterling haar werkzaamheden voor de Supportersclub moeten staken. Zodat er twee plaatsen in het bestuur van de Supportersclub opnieuw ingevuld moesten worden.

Per 1 januari 2021 zijn Erik Ebben (penningmeester) en Richard van der Linden (PR) aan het bestuur toegevoegd.

Gelukkig hebben wij van de Supportersclub niet helemaal stil gezeten in deze Coronatijd. We hebben toch nog wat activiteiten kunnen organiseren en met de nodige creativiteit een aantal alternatieven kunnen bewerkstelligen.

Zo hebben Aaf en Patricia in december Sinterklaas geholpen met de presentjes voor de Mini-F en de G-spelers.

In plaats van het Boutrad, wat helaas niet kon doorgaan, is een loterij georganiseerd.  De prijzen bestonden uit 10 cadeaubonnen, die verloot zijn onder de leden van de Supportersclub.
    De prijzen zijn persoonlijk overhandigd door enkele bestuursleden aan de winnaars.

Tevens is besloten € 200, - te doneren aan de stichting PiPa. Met de € 300, - nog van het Boutrad 2019 hebben namens de Supportersclub Patricia en Kees € 500, - overhandigd aan de stichting in januari van dit jaar.

Op 27 maart is op initiatief van de Supportersclub een Paastoernooi gehouden voor de jeugd. In samenwerking met de jeugdtrainers van de onderbouw van de jeugd, was er een parcours georganiseerd voor de jonge voetballertjes en is ook de jaarlijkse Penaltybokaal gehouden. Aan de opkomst en het enthousiasme te zien, was dit een groot succes.
    Aan het eind kregen alle kinderen een zakje paaseieren en een certificaat.
    Voor de vrijwilligers was er koffie/thee/limo en broodjes.
    Mede door dit succes kon de Supportersclub een bedrag schenken aan de kantine in deze moeilijke tijd.

Ook heeft de Supportersclub sinds februari een nieuw logo gekregen. Geheel in de huisstijl van VV Smitshoek, zoals dat door heel de vereniging zichtbaar wordt.

Helaas kon ook de Familiedag dit jaar wederom niet doorgaan. Ook het verplaatsen van de dag naar het begin van het nieuwe seizoen was helaas geen optie.
    Hopelijk kunnen we volgend jaar weer genieten van “de gezelligste dag van het jaar”, de Familiedag op VV Smitshoek!

Gelukkig is er ook nog goed nieuws te melden!
    Zo gaat het Klaverjassen, na overleg en met toestemming het bestuur, binnenkort weer starten. Daarover binnenkort meer.

Ook goed nieuws is dat het ledenaantal van de Supportersclub blijft stijgen.
    Wij als bestuur zijn dankbaar dat er zoveel Smitshoekers zijn die lid willen zijn van deze mooie club.
    Dankzij de leden gaan we er weer voor om van volgend seizoen weer een seizoen vol van leuke activiteiten te maken!
    Van Pupil van de Week, tot Forza Smitshoek. Van Boutrad tot Familiedag.

Wij wensen eenieder een hele fijne vakantie en tot ziens in het nieuwe voetbalseizoen!

Bestuur Supportersclub V.V. Smitshoek.