• Sfeerimpressie lancering Wilskracht & Vernuft

• Dinsdag 16 juni is het boek Wilskracht & Vernuft gelanceerd. In verband met de Corona-maatregelen vond dit evenement in kleine kring plaats. Zie bijgesloten sfeerimpressie.

Het eerste exemplaar van Wilskracht & Vernuft kwam met een drone aan op het hoofdveld en werd door het jongste lid Damian Ooms aangeboden aan twee van de oudste leden van de club, Piet van 't Hof en Piet van Doesburg. Wilskracht & Vernuft geeft een beeld van het ontstaan en de groei van de voetbalclub Smitshoek.

Alle leden, leden van de Businessclub en overige sponsoren krijgen gratis een exemplaar van Wilkracht & Vernuft toegezonden of bezorgd. Het uitbrengen van Wilskracht & Vernuft is mogelijk gemaakt door de financiële steun van een aantal zeer trouwe sponsoren en een bijdrage van de Supportersclub.

Wij danken onderstaande sponsoren zeer hartelijk voor hun bijdrage. Zonder deze steun was dit project niet mogelijk geweest.