• Smitshoek 1 rekent op uw steun

• Aanstaande zaterdag speelt Smitshoek 1 tegen Capelle. Een, zo is de inschatting, zeer spannende, maar vooral belangrijke wedstrijd voor de oranje-zwarten. Capelle staat 13e op de ranglijst, heeft 20 wedstrijden gespeeld en tot nu toe 22 punten behaald. Smitshoek staat 10e en heeft uit 22 wedstrijden 30 punten. Bij winst van het team van Richard Middelkoop wordt er dus serieus afstand genomen van een concurrent in de onderste regionen. Onze pupil van de week Noah Poleij voorspelt een uitslag van 5-2. Laten we hopen dat hij gelijk krijgt. De wedstrijd begint a.s. zaterdag op het complex van de VV Smitshoek om 14.30 uur. Scheidsrechter is dhr. Kieft. Smitshoek 1 kan uw steun zaterdag goed gebruiken. Op een positieve wijze kunt u als 12e man net het verschil maken. De trouwe supporters wensen de spelers en staf veel succes zaterdag.