• Smitshoek 1 start 2019 met een thuiswedstrijd

• De eerste thuiswedstrijd van dit net begonnen jaar speelt Smitshoek 1 tegen De Jodan Boys uit Gouda. De wedstrijd half september jl. in Gouda werd terecht verloren met 4-0. Smitshoek speelde een kansloze wedstrijd, ook nog een bepaalde tijd met 10 man, daar Thijs Oomsen met rood (onterecht) het veld moest verlaten.

Qua stand ontlopen beide teams elkaar niet veel. Smitshoek staat op een uitstekende 7e plaats met een mooie 24 punten uit 15 wedstrijden. Een knappe prestatie van de ploeg van trainer Richard Middelkoop. De Jodan Boys staat hier net onder. We zien deze club terug op een 9e plaats met 2 punten minder dan Smitshoek.

Het belooft a.s. zaterdag dus een spannende wedstrijd te worden, waarbij de trouwe supporters van de thuisclub en ander Smitshoek gaan zien dan in de wedstrijd in september jl. De wedstrijd staat onder leiding van dhr. Thijs Voncken. Hij zal het startsein geven om 14.30 uur.

Na de wedstrijd zullen Frank Karreman en Thijs Oomsen in het zonnetje worden gezet in verband met hun verkiezing tot respectievelijk speler van de maand november en december 2018. De speler van de maand is één van de vele activiteiten van de Supportersclub VV Smitshoek.

Smitshoek ?? De Jodan Boys a.s. zaterdag, aanvang 14.30 uur: U bent van harte welkom of anders gezegd, op uw steun wordt gerekend.