• Smitshoek naar s’Gravenzande

• In het onwaarschijnlijke geval dat de weergoden nog gaan meewerkenmag Smitshoek a.s. zaterdag aantreden tegen de FC s ’Gravenzande.

Een team voor het 2e  achtereenvolgende jaar in de hoofdklasse acteert, en dat bijzonder goed doet. Vorig jaar eindigde men als 7e en nu staat het ook weer op een keurige 5e plaats.

In het begin van deze competitie stond het team van trainer Richard Elzinga zelfs nog even boven aan. Maar in de 2eperiode werd nog maar 1 wedstrijd gewonnen waardoor het verschil tussen beide teams nog maar 1 punt is.

De eerste wedstrijd op Smitshoek eindigde in een 2-4 overwinning voor de westlanders, dus Smitshoek is gewaarschuwd, en het heeft nog wat recht te zetten na het slappe optreden afgelopen zaterdag tegen Jodan Boys.

Door de uitslagen van afgelopen week is de middenmoot alleen maar breder geworden.

Het verschil tussen de nummer 4 en de nummer 13 (promotie degradatie plaats) is slechts 8 punten.

Zaak dus om elke week voor de punten te strijden

Mocht er afgetrapt kunnen worden zal scheidrechter Mathijs Jobse dat aan de julliana weg in s’ Gravenzande om 14.30 laten doen.