• Smitshoek ontvangt Achilles Veen

• Smitshoek speels zaterdag alweer de 9e competitie ronde thuis tegen Achilles Veen. Een ploeg die met 15 punten  op de 5 plaats staat.

Na de gewonnen  wedstrijd tegen Spijkenisse, bevind de ploeg van trainer Middelkoop zich, met 13 punten midden in de grote middenmoot.

Zaak blijft wel om regelmatig punten te blijven pakken, want de (krachts) verschillen in deze afdeling zijn niet zo heel groot.
    De punten moeten ditmaal in eigen huis worden gehouden tegen de groen witten uit Veen. Een ploeg onder leiding van oud NAC coryfee John Karelse die afgelopen dinsdag in het grote KNVB beker toernooi nog prima partij gaf aan Roda JC, en enigszins geflatteerd met 0-2 verloor.

In deze wedstrijd viel top scorer Sven Aerts geblesseerd uit en zal waarschijnlijk zaterdag ontbreken. Maar ook Smitshoek top scorer Bart Deprez zal waarschijnlijk niet van de partij zijn.

Vorig jaar was deze wedstrijd de laatste van het seizoen, en won Smitshoek met 3-1 .
    Wat het nu wordt? Kom kijken op ons gezellige sportpark.
    Aftrap is, onder leiding van Dhr. R.T.J Vereijken, zoals altijd om 14.30