• Smitshoek ontvangt ARC

• De eerste competitieronde in de hoofdklasse A leverde 7 ploegen 3 punten op. Door de overwinning op Scherpenzeel maakt de ploeg van Edwin de Koning ook onderdeel uit van dit zevental. Aanstaande zaterdag wordt er afgetrapt tegen het ambitieuze ARC. Ook deze ploeg wist haar eerste competitiewedstrijd te winnen door een thuisoverwinning op Rijsoord (3-1).

Op de leuke businessclubavond afgelopen woensdag, waarin de gehele selectie door Jan-Dirk Stouten zeer vakkundig werd voorgesteld, gaf Edwin de Koning aan dat de wedstrijd tegen ARC een ware krachtproef zal zijn. Hoe ver is Smitshoek 1 momenteel? We gaan het aanstaande zaterdag zien. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt aan de Smitshoekse Baan 25 te Barendrecht.