• Smitshoek op bezoek bij SC Feyenoord

• Aanstaande zaterdag speelt Smitshoek de lastige uitwedstrijd tegen SC Feyenoord.

Een tegenstander die lekker dichtbij speelt, op een hagelnieuw sportcomplex.

Normaal gesproken een goede reden voor menig Smitshoek supporter om een lekker wedstrijdje te gaan kijken, maar helaas. Ook hier gooit corona roet in het eten. Voorlopig geen toeschouwers meer bij sportwedstrijden. En dat terwijl het elftal wel wat steun kan gebruiken. Slechts 3 punten uit de 1e vier wedstrijden is geen start om trots op te zijn.

Met het scorend vermogen is wel in orde, maar tot nu toe worden de doelpunten te makkelijk weggegeven. Trainer Edwin de Koning is nog zoekende naar zijn ideale formatie, en zeker verdedigend is er wel nog enige verbetering nodig.

Maar SC Feyenoord, van oud Smitshoek trainer Raymond Frehe, is een mooie tegenstander om de boel om te draaien, en de punten mee te nemen naar het eigen sportpark, even verderop.

De aftrap onder leiding van Scheidsrechter Richard Groenwegen is om 15.00