• Smitshoek – Spijkenisse

• Morgen, zaterdag 25 januari speelt Smitshoek haar eerste wedstrijd op het eigen complex tegen Spijkenisse. Na verleden week prima te zijn gestart aan de tweede helft van deze competitie met een winst partij in en tegen Capelle, is de verwachting ook a.s. zaterdag weer hoog.

Het team van trainer Richard Middelkoop zal er alles aan doen de drie punten aan het totaal van 23 uit 15 toe te voegen. Smitshoek staat met dit punten totaal op een 8e plaats. Spijkenisse heeft alleen Achilles ’29 nog onder zich. De ploeg uit Spijkenisse moet het doen met 13 punten uit 15 wedstrijden. Het is er dus alles aan gelegen de wedstrijd tegen Smitshoek in winst om te zetten om van die vervelende 15e plaats te komen.

Beide ploegen gaan dus voor winst, wat betekent dat er zich een spannende wedstrijd kan ontplooien morgen.

U bent van harte welkom hier getuigen van te zijn. De wedstrijd start om 14.30 uur.