• Smitshoek verder in KNVB Districtsbeker toernooi

• Smitshoek bekert verder na een 4-3 overwinning op competitiegenoot vv Spijkenisse.

De wedstrijd ging flitsend van start want al binnen 30 seconden maakte Jelmer van Leeuwen de 1-0.
    Toen na een kwartier Luc Delmee de 2-0 binnen knikte leek er geen vuiltje aan de lucht.
    Maar na een half uur spelen pakte Lorenzo Braaf zijn 2e gele kaarten moest Smitshoek dus met tien man verder.
    Nog voor rust kwamen de bezoekers terug in de wedstrijd 1-2.

In de tweede helft zakt Smitshoek ver terug maar Spijkenisse kon niet echt gevaarlijk worden. Tot een korte periode rond de 70e minuut. Smitshoek geeft eerst een onnodige penalty weg 2-2 en een paar minuten later na geklungel in de verdediging ook de 2-3.

De ploeg geeft echter niet op en vlak voor tijd maakt Peter Verhoeve de 3-3.
    Het werd nog mooier toen Joost van Eck in de extra tijd de 4-3 binnen schoot.