• Smitshoek verliest derde oefenwedstrijd

• Na de doordeweekse overwinning op Spartaan ’20 (4-3), was Excelsior Maasluis zaterdag te sterk; einduitslag 0-2.

Tegen de 2e divisionist hield trainer Edwin de Koning een drietal basisspelers met wat klachten, uit voorzorg aan de kant.

In het begin van de wedstrijd kreeg Smitshoek nog een goede mogelijkheid op de voorsprong, maar daarna kwam Excelsior Maassluis beter in de wedstrijd en scoorde twee keer.

Na rust werd het allemaal slordiger van beide kanten, waren er nog kansen voorbeide maar bleef de 0-2 op het scoreboard.

Dinsdag de volgende oefenwedstrijd uit in Berkel tegen TOGB (Hoofdklasse Zondag)

Zaterdag 12 februari de laatste wedstrijd in de oefenreeks, de derby tegen Heerjansdam.
    Aftrap op de Molenwei is om 14.00 uur.