• Speler van de maand februari: Jelmer van Leeuwen

• De trouwe supporters van ons 1e elftal hebben wederom hun speler van de maand gekozen over de maand februari. Met een gemiddelde van 7,3 gaat deze naar onze jeugdexponent en vleugelaanvaller Jelmer van Leeuwen. Een verdiende uitverkiezing gezien zijn goede optredens van de afgelopen weken.
    Uiteraard is het iedereen gegund maar het is toch altijd extra leuk als een jeugdspeler uit de eigen gelederen deze prijs in ontvangst mag nemen en dat tekent dat er altijd mogelijkheden zijn bij ons vlaggenschip voor de eigen jeugd om te floreren. Hard werken wordt hierin dus beloond.

Jelmer zal na de komende thuiswedstrijd a.s. zaterdag tegen Capelle een attentie in ontvangst mogen nemen uit handen van onze Pupil van de Week. Jelmer, namens de supporters en Supportersclub: van harte proficiat!

De Speler van de Maand wordt georganiseerd door de binnen Smitshoek zeer actieve Supportersclub. Actief voor jong en oud en altijd op zoek naar verbinding. Zie voor het activiteitenoverzicht de website van VV Smitshoek. Hierop staat ook de info voor als u voor € 25,- lid wilt worden van de Supportersclub. Lidmaatschap betreft het gehele gezin, voor 1 jaar.