• Speler van de Maand: februari

• De trouwe supporters hebben weer hun Speler van de Maand gekozen. Voor de maand februari is dat geworden, net als vorige maand: Leroy Resodihardjo. Met een keurig gemiddelde van 7,2 is zijn uitverkiezing wederom een bevestiging van zijn goede vorm van de afgelopen tijd. Joey Klein & Stef Doed zijn respectievelijk 2e en 3e geworden in deze periode. Hij zal na de wedstrijd van a.s. zaterdag Smitshoek-Achilles ‘29 een attentie ontvangen van onze Pupil van de Week: Jihm Groenewegen. Leroy, namens alle trouwe Supporters van Smitshoek 1: van harte gefeliciteerd, je hebt deze schitterende titel (wederom) verdiend.

De Speler van de Maand wordt georganiseerd door de Supportersclub VV Smitshoek. De attentie wordt gesponsord door de Wijnkelder te Barendrecht.