• Speler van de Maand: december/januari

• De trouwe supportersschare van Smitshoek 1 heeft tot Speler van de Maand gekozen voor LEROY RESODIHARDJO. Onze nummer 4, die speelt veelal in het centrum naast Rutger vd Kleij heeft indruk gemaakt op de supporters. Met een mooi gemiddelde van 6,7 is zijn uitverkiezing terecht. Gezien het gering aantal wedstrijden in de maanden december en januari wordt er altijd een speler gekozen voor deze twee maanden. Damien vd Oever en Joey Klein zijn respectievelijk 2e en 3e geworden in deze periode. Echter zal Leroy a.s. zaterdag na de wedstrijd van Smitshoek-Zwaluwen in het zonnetje worden gezet en zal hij een attentie mogen ontvangen uit handen van de pupil van de week. De attentie wordt gesponsord door de Wijnkelder te Barendrecht. LEROY, namens de supporters van harte gefeliciteerd met deze mooie uitverkiezing.

De Speler van de Maand wordt georganiseerd door de Supportersclub van de VV. Hoe u lid kunt worden: kijk op de website van de VV.