• Speler van de Maand maart: Danilo Alkema

• De trouwe supporters van ons 1e elftal hebben wederom hun speler van de maand gekozen over de maand maart. Deze gaat voor het eerst naar onze middenvelder Danilo Alkema die afgelopen zomer overkwam van Rijsoord. Een verdiende uitverkiezing gezien zijn goede optredens van de afgelopen weken.
    Helaas waren er begin maart 2 verliespartijen te noteren tegen Capelle & SC Feyenoord maar dat werd later in de maand goedgemaakt thuis tegen FC ’s-Gravenzande (5-0). Hierin liet Danilo zien over prima voetballende kwaliteiten te beschikken en mede hierdoor zal hij ook komend seizoen in het oranje-zwart te bewonderen zijn.

Danilo zal aankomende zaterdag na de thuiswedstrijd tegen WNC een attentie in ontvangst mogen nemen uit handen van onze Pupil van de Week. Danilo, namens de supporters en Supportersclub: van harte proficiat!

De Speler van de Maand wordt georganiseerd door de binnen Smitshoek zeer actieve Supportersclub. Actief voor jong en oud en altijd op zoek naar verbinding. Zie voor het activiteiten overzicht de website van VV Smitshoek. Hierop staat ook de info voor als u voor € 25,- lid wilt worden van de Supportersclub. Lidmaatschap betreft het gehele gezin, voor 1 jaar.