• Speler van de Maand: oktober

• De trouwe en fanatieke supporters van ons vlaggenschip hebben gekozen tot Speler van de Maand oktober:

Michael Fabrie.

Het komt niet zo vaak voor dat een keeper wordt gekozen tot Speler van de Maand. Maar de uitstekende prestaties tijdens de wedstrijden van ons 1e elftal, gespeeld in de maand oktober zijn de trouwe supporters niet ontgaan. Met een gemiddelde van net iets meer dan een 7 mag Michael aanstaande zaterdag na de wedstrijd tegen Rijsoord de gebruikelijke attentie in ontvangst nemen. Helaas kan daar geen pupil van de week een rol in spelen, gezien de corona maatregelen. Maar dat doet niets af aan deze mooie prestatie van onze nr. 1.

De Speler van de Maand wordt georganiseerd door de Supportersclub en gesponsord door de Wijnkelder, gevestigd in Barendrecht.