• Stem op onze club bij de Rabobank Clubkas Campagne!

• Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde organiseert in 2019 weer de Rabobank Clubkas Campagne. Deze actie is dé manier voor verenigingen en stichtingen om geld in te zamelen voor de clubkas. Ook Smitshoek doet mee aan de clubkasactie van de Rabobank. Help jij onze clubkas aan te vullen? De opbrengst komt geheel ten goede aan de metamorfose van de Kantine die aankomende zomer gaat plaats vinden !

Ben jij klant bij en ook (particulier) lid van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde? Stem dan tussen 23 maart en 18 april 2019 op onze club en steun daarmee onze clubkas! Elk lid mag drie stemmen uitbrengen, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Hoe meer leden van de bank op onze club stemmen, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank op onze rekening stort.
    Als lid van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde krijg je rond 23 maart per post een stemcode toegestuurd. Hiermee kun je op onze club stemmen via www.rabobank.nl/rmij.