• Succesvolle Familiedag!

• Het was zaterdag een waar feest! Eindelijk was er weer eens een Familiedag op V.V. Smitshoek en daar werd volop van genoten!

De bestuursleden van de Supportersclub waren zaterdag al vroeg in touw om de voorbereidingen te treffen! Toen alles was klaargezet, stond er al een aardige menigte op het voorplein te popelen om te beginnen.

Om 13:00 was het dan zo ver, op een toch wel zonnig Sportpark Smitshoek begonnen  de eerste wedstrijden tussen ouders en kinderen. Het was moeilijk op te maken wie er nou fanatieker waren. De ouders of de kinderen. Toch trokken in de meeste gevallen de kinderen aan het langste eind en gingen er met de overwinningen vandoor!

Tussen de wedstrijden door was er ook van alles te doen. De gebruikelijke hapjes en drankjes in de kantine, een ijscoman die alle kinderen van ijs voorzag en twee springkussens voor de kinderen die nog niet moe genoeg waren van de voetbalwedstrijden!

Na de wedstrijden was de finale van de Penalty-bokaal. Alle finalisten kregen een mooi aandenken en de winnaars natuurlijk de grootste trofee!

Aan het eind van het buitenprogramma liet het weer ons wel een beetje in de steek, maar dat mocht de pret niet drukken. De BBQ werd aangestoken en Dj Ollie bracht een gezellige sfeer in de kantine.

De loterij was ook een groot succes. De loten waren binnen no-time uitverkocht en uiteindelijk waren bijna alle prijzen opgehaald.

Met muziek en een drankje werd een gezellige en geslaagde dag afgesloten.

En zo werd ook weer een bijzonder seizoen afgesloten. Een seizoen waar, ondanks degene die niet door konden gaan, toch nog vele leuke activiteiten kenden.

Voor volgend seizoen staat de Familiedag voorlopig gepland op 10 juni 2023, zo weten de ouders alvast voor welke datum ze weer fit moeten zijn!

De Supportersclub wil bij deze eenieder bedanken die aan onze activiteiten heeft deelgenomen en in het bijzonder eenieder die heeft meegeholpen om de activiteiten mogelijk te maken!

We wensen iedereen een fijne zomervakantie en we zien elkaar weer in het nieuwe seizoen!

Bestuur Supportersclub

• Foto's: John van Neuren