• Supporters kiezen Jochem van den Biggelaar tot Speler van de Maand april

• Met een gemiddelde van 6,6 is Jochem van den Biggelaar de Speler van de Maand april voor de trouwe supporters van de VV Smitshoek. Dit seizoen functioneert hij in de achterste linie en doet dat op een uitstekende wijze. De van NAC Breda overgekomen Jochem speelt al vanaf half 2018 voor de VV Smitshoek. De wedstrijd tegen Zwaluwen uit dit seizoen bracht hem een zware enkel blessure. Maar terugkomen op niveau was zijn doel en dat is hem uitstekend gelukt. De Supporters van onze club hebben daarvoor veel waardering. Aanstaande zaterdag zal hij voor zijn uitverkiezing een attentie ontvangen uit handen van de voorzitter van de Supportersclub. En daar hoort natuurlijk een foto moment bij van Jochem met de Forza jeugd op het hoofdveld na de wedstrijd van ons 1e tegen Scherpenzeel.

Jochem nogmaals namens de Supporters: van harte gefeliciteerd met deze verdiende uitverkiezing. De verkiezing tot Speler van Maand (en Jaar) wordt georganiseerd door de Supportersclub en gesponsord door de Wijnkelder - uw drankzaak te Barendrecht.

Supportersclub VV Smitshoek - lid worden? Zie de website. De Supportersclub organiseert activiteiten binnen de VV voor jong en oud en kan uw (financiële) steun goed gebruiken. Voor € 25,- bent u (en uw gezin) lid van deze mooie club en krijgt u korting of kunt u gratis deelnemen aan activiteiten georganiseerd door de Supportersclub VV Smitshoek.