• Supportersclub VV Smitshoek

• De Supportersclub van VV Smitshoek bestond afgelopen seizoen 40 jaar! Al die tijd heeft deze club ervoor gezorgd dat er een oranje-zwart hart bonkt op de vereniging. Het bestuur van de Supportersclub bestaat uit 10 leden, die al lange tijd en op eigen wijze met VV Smitshoek verbonden zijn. Zij zetten met veel inzet en passie het initiatief van wijlen Piet Gouw en Wim de Snoo voort.

De Supportersclub organiseert ieder seizoen leuke activiteiten voor jong, oud en alles daar tussenin. De klassiekers zijn het alom bekende en gewaardeerde boutrad vlak voor de feestdagen en de gezellige familiedag als seizoensafsluiting. Daarnaast weet de Supportersclub elk jaar opnieuw een spetterend thema te bedenken voor hun jaarlijkse feestavond. Iedereen die van spelletjes houdt, komt ook aan zijn trekken: er is een bingo voor volwassenen en kinderen en een spelletjesmiddag voor kinderen in de kerstvakantie. Het nieuwste stokpaardje van de Supportersclub is de pubquiz, die meerdere keren per seizoen op de vrijdagavond gehouden wordt.

Ook draagt de Supportersclub een steentje bij aan het ondersteunen van het eerste elftal. Zo wordt er bij thuiswedstrijden de Forza georganiseerd, waarbij de spelers van 2 jeugdteams samen met hun helden van Smitshoek 1 het veld betreden. Vervolgens mogen zij de reservekeeper in de rust op de proef stellen door het nemen van strafschoppen. Daarnaast is er de jaarlijkse, altijd zeer gezellige, busreis naar een uitwedstrijd voor de trouwste fans. Maar hier blijft het niet bij: de Supportersclub organiseert ook (soms spontane) sfeeracties op en rond het veld en sponsort sinds kort Smitshoek TV.

Om dit scala aan acties en activiteiten te kunnen organiseren, maakt de Supportersclub gebruik van ledengelden. Het jaarlijkse lidmaatschap, waarmee u een aantrekkelijke korting krijgt op alle activiteiten, bedraagt dit jaar €25,00. Wilt u de Supportersclub financieel ondersteunen, dan kunt u lid worden door het inschrijfformulier in te vullen. Deze kunt u hier downloaden of afhalen op zaterdagen in de ontvangstkamer van de vereniging. Ook is het mogelijk om direct een bedrag van €25,00 over te maken op INGbankrekening NL56INGB0002377937 t.n.v. Supportersclub v.v. Smitshoek te
    Barendrecht.