• Toffe promofilm Smitshoek

• Op initiatief van commercieel bestuurder Marcel vd Eijnden zijn in de afgelopen maanden opnames gemaakt voor een nieuwe promofilm van de VV Smitshoek. Want het is na alle jaren eens goed om bij commerciële activiteiten op laagdrempelige wijze een indruk te geven van wat wij als club allemaal te bieden hebben. En Smitshoek is tegenwoordig wel even wat meer dan ‘dat clubje aan de dijk’ zoals we vroeger werden gezien. Het is goed om de mensen een indruk te geven van huidige faciliteiten, wat er bij ons allemaal gebeurt en vooral de fantastische sfeer die er bij onze vereniging hangt. Bij Smitshoek is het gezellig en daar zijn we allemaal blij mee.

Marcel benaderde oud-bestuurder Ad Kooimans met zijn achtergrond in de media met de vraag of hij bereid was de promo te produceren. Hij schakelde op zijn beurt Flex Productions in, die bij het laatste kampioenschap/ promotie naar de Hoofdklasse van het 1e elftal al gezorgd heeft voor een gave videoproductie. Het werd een mooie samenwerking en het resultaat van alle inspanningen kon afgelopen woensdag worden ‘gelanceerd’ op de presentatieavond van de Businessclub.

De makers zelf waren tevreden, maar het was uiteindelijk de vraag wat het publiek ervan vond. Die bleken heel enthousiast te reageren en na afloop. Opmerkingen als ‘wat een gaaf filmpje’ en ‘dit is echt zoals Smitshoek is en wil zijn’ maar ook ‘hartstikke leuk’ maakten duidelijk dat de aanwezigen er een heel goed gevoel bij kregen. Dat is mooi want dan kunnen we nu eens kijken hoe de rest van de club en de omgeving het ervaart. Klik dus even op de bijgaande link, dan kun je zelf ook kijken en een oordeel vellen. En natuurlijk zou het leuk zijn om het ook in je eigen netwerk te verspreiden. Want dit is juist gemaakt om onze bekendheid te vergroten en te benadrukken: Bij Smitshoek moet je wezen, wij zijn een geweldige club.

Voor alle duidelijk, dit is de ‘korte versie’. Er is veel materiaal geschoten en er wordt nog gewerkt aan een iets uitgebreidere video met commentaar van radiopresentator en oud Smitshoeker Jos Vis. Die versie wordt op niet al te lange termijn ook vertoond. Nadere informatie daarover volgt.

Kijk nu maar even naar de promo en proef de sfeer. En heb je interesse of weet je mensen die iets op het vlak van sponsoring voor onze VV kunnen betekenen, neem dan contact op met

Marcel vd Eijnden via 06-51230719 of marcel.van.den.eijnden@vvsmitshoek.nl

Smitshoek Bovenaan, dat is waar wij voor gaan.