• Trip naar Volendam 15/16 maart as

• Zoals al even aangekondigd is het idee ontstaan om de uitwedstrijd van ons eerste elftal aan te grijpen om een bezoek te brengen aan Volendam.

Op zaterdag 16 maart speelt Smitshoek 1 deze wedstrijd en het programma is om op vrijdagmiddag 15 maart met de bus vanaf Smitshoek te vertrekken (rond 15.00 uur) en dan richting Volendam te gaan.

We hebben hier inmiddels de nodige kamers in het fameuze hotel Spaander kunnen reserveren.

Hier zullen wij ook een diner hebben en aansluitend zal er nog een "kroegentocht gehouden worden op "de Dijk" van Volendam.

• De volgende ochtend zal er ongetwijfeld een stevig ontbijt nodig zijn om ons voor te bereiden op de wedstrijd tegen de amateurs van Volendam om te zien of er misschien ook een Tol mee doet.

Na de wedstrijd vertrekken we weer met de bus (en hopelijk 3 punten) terug richting Smitshoek.

De plekken zijn beperkt dus reageer snel.

Voor businessclubleden bedraagt de bijdrage € 90,-  en  voor introducees zal dat € 140,- p.p. zijn.

Dit is dan inclusief busvervoer heen en (misschien ook) weer terug, overnachting op basis van 2 persoonskamer, een 3-gangen diner als ook de genoemde kroegentocht.

Ga je mee? Reageer dan snel want we hebben slechts 50 plaatsen beschikaar en vol is echt vl.

Inschrijven bij Arjan Sloof - arjansloof@upcmail.nl en indien je businessclublid bent graag bij Marcel v.d. Eijnden - marcel.van.den.eijnden@vvsmitshoek.nl