• Van Donge & de Roo toernooi dinsdag 11 en zaterdag 15 augustus.

• De voorbereiding voor ons vlaggenschip is inmiddels begonnen en de mannen van de nieuwe hoodftrainer Edwin de Koning zijn zich aan het voorbereiden op weer een seizoen hoofdklasse.

Traditiegetrouw is er het voorbereidingstoernooi wat ook dit jaar weer mede mogelijk gemaakt wordt door van Donge & de Roo.
    Voor deze editie hebben we wederom een uiterst sterk deelnemersveld weten te strikken sc Feyenoord, Heerjansdam, vv Voorschoten en natuurlijk de mannen van onze hoofdtrainer Edwin de Koning.

Met dit sterke deelnemersveld verwachten wij niet alleen veel toeschouwers, maar bovenal ook een flinke, maar sportieve, strijd om de van Donge & de Roo-bokaal.

De puntentelling luidt als volgt:

o    De puntentelling is 3 voor een gewonnen wedstrijd, 2 voor een gelijk spel en 1 voor verlies. Verder is het doelsaldo bepalend en vervolgens de doelpunten voor. Op dinsdag een strafschoppenserie, welke uiteindelijk bepalend kan zijn.

• Datumaanvangthuisuiveld
    Dinsdag 11 augustus 202019.00uSmitshoek-Heerjansdam5
    19.30uSC Feyenoord-Voorschoten4
    Zaterdag 15 augustus 202012.30uHeerjansdam-Voorschoten5
    15.00uSmitshoek-SC Feyenoord1
  • Natuurlijk wensen wij alle deelnemers een sportieve strijd, en natuurlijk danken wij van Donge & de Roo voor het mede mogelijk maken van dit voorbereidingstoernooi.
    Vanzelfsprekend gelden er ook nu de regels:

• Met betrekking tot de hygiëne moeten de RIVM-richtlijnen gevolgd worden. Dat betekent het volgende:Heb je (milde) gezondheidsklachten? Blijf thuis en laat je testen!
    • Hou altijd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten)
    • Vermijd drukte
    • Was vaak je handen.

Maatregelen op de accommodatie

Met betrekking tot de accommodatie, waaronder de kantine, buitenterras, tribune en kleedkamers, gelden de volgende regels:

• Hou (vanaf 18 jaar) overal 1,5 meter afstand van elkaar langs het veld, op de tribune, in de kantine, op het sportpark, etc.
    • Informeer uw kinderen over de algemene veiligheids- en hygiënevoorschriften en benadruk dat ze te allen tijde de aanwijzingen van de begeleiding en overige medewerkers opvolgen.
    • Voor binnen (in de kantine) geldt een maximum van 100 bezoekers
    • Hou u aan de gestelde regels in de kantine en op het sportpark en volg altijd de aanwijzingen op van de toezichthouders, begeleiders en bestuursleden
    • Tafels mogen in de kantine of op het buitenterras niet worden verplaatst
    • Voor buiten geldt een maximum van 250 toeschouwers per wedstrijd, waarbij het principe ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’ wordt gehanteerd. Als het maximum bereikt is, kunnen wij u helaas geen toegang verlenen tot de desbetreffende wedstrijd.
    • Geforceerd stemgebruik, zingen, schreeuwen of spreekkoren langs het veld, is niet toegestaan.

Hopelijk tot dinsdag en zaterdag