• Veel waardering voor trainingen van hoofdtrainer Edwin

• Het bijzondere initiatief van onze hoofdtrainer om op maandagavond ‘Cornona-proof trainingen’ te verzorgen voor kleine groepjes seniorleden wordt door de deelnemers heel erg gewaardeerd. Reacties als ‘super lekker getraind’ en ‘heerlijk gesport, erg blij met deze mogelijkheid’ waren niet van de lucht. Er melden zich ook steeds meer belangstellenden aan en dat is juist waarom deze activiteiten door de VV Smitshoek worden gestimuleerd. Wij willen zoveel mogelijk leden gelegenheid bieden om op een verantwoorde manier hun conditie op peil te houden. Daarin is Smitshoek best uniek want er zijn niet veel andere clubs die aan zowel jeugd als senioren zulke mogelijkheden bieden.

Eigenlijk is het logisch dat de deelnemers enthousiast zijn. Want naast het feit dat er in deze Covid19 tijd weinig lol voor senior spelers te beleven valt op de velden zorgt Edwin de Koning ervoor dat het absoluut de moeite waard is om mee te doen. Elke week wordt hij bijgestaan door een paar selectiespelers en leden van zijn staf. Afgelopen maandag waren dat spelers Joey Klein, Vincent Verbont en ass. trainer Marco Snel. In ruim 1,5 uur werd iedereen door een oefenmolen gehaald en er werd enthousiast en met hart en ziel getraind.

Het is allemaal de moeite waard, dus gaan we hiermee door. Aangezien het uit het oogpunt van veiligheidsnormen belangrijk is om tevoren een goed beeld te hebben van het aantal deelnemers is het zaak dat iedereen die belangstelling heeft zich tijdig aanmeldt. Dat kan door het sturen van een mailtje op app/berichtje naar Ad Kooimans via
    ad.kooimans@vvsmitshoek.nl of 06-22754165

De redactie