• Volop media aandacht voor uitblinker Denzel Dumfries bij Smitshoek

• Al in de voorbereiding naar het EK wat van het weekend is aangevangen was er al de nodige aandacht voor oud Smitshoeker Denzel Dumfries.

Balvirtuoos Touzani nam een paar weken geleden al een artikel op over de jonge jaren van Denzel bij onze club, maar na de schitterende wedstrijd en beslissende goal van Denzel gisteren tegen Oekraine, is er vandaag nog veel meer media aandacht voor Denzel en Smitshoek.

Het item van Touzani zal vandaag en woensdag bij NPO1/Studio Sport vertoond worden maar vandaag waren er ook tv ploegen van TVRijnmond en RTL Nieuws op ons sportcomplex om de jaren van Denzel te belichten. Met ex jeugd trainer Rick Thape en oud team-genoot Sean Verburg werden items opgenomen die vanavond uitgezonden worden, want wat is er nu mooier om te zien dat je van het Smitshoek oranje, de matchwinnaar op het EK2020 kan worden in het echte oranje.