• Vrijwilligerswerk

• Onze kantine draait op vrijwilligers. Echter is het niet zo dat je niets ontvangt voor jouw werkzaamheden in de kantine: iedere medewerker ontvangt namelijk een kleine vergoeding per uur (vrijwilligersvergoeding) wanneer hij/zij een dienst draait. Deze vergoeding wordt jaarlijks (wanneer mogelijk, per kwartaal) uitbetaald door de vereniging.

Waarom zou je vrijwillig je steentje bijdragen in de kantine?

1. Allereerst kan de kantine écht niet zonder haar vrijwilligers. Sterker nog, de kantine kan dan niet eens open!
    2. Als je het ons vraagt is er geen betere manier om andere mensen te leren kennen dan door in de kantine van de club te werken!

Wat heb je als vrijwilliger nodig voor het voor het draaien van een bardienst?

Helemaal niets! Alhoewel, een positieve instelling en stevig portie enthousiasme natuurlijk geen kwaad kan.