• VV. Smitshoek en hallo, gaan een samenwerking aan.

• VV. Smitshoek en hallo, gaan een samenwerking aan waarbij hallo, sponsor wordt met reclame-uitingen bij de entree en het pannakooi, maar daarnaast ook technische ondersteuning biedt bij de ICT en het internet van de vereniging in het clubgebouw.

hallo, is dé landelijke aanbieder voor gebruiksvriendelijke, betrouwbare en betaalbare ICT oplossingen voor het MKB in Nederland. Zij zorgen ervoor dat je altijd en overal kunt werken en altijd bereikbaar bent. Met slimme online werkplekken, flexibele telefonie, zakelijk internet en veilige Cloud oplossingen. Voor meer informatie is de website www.hallo.eu te raadplegen.

VV. Smitshoek en hallo, hebben inmiddels het contract voor deze samenwerking ondertekend.

Aan de samenwerking met deze sponsor is een bijzonder element verbonden; In het geval dat hallo, door de naamsbekendheid en contacten die in de vereniging worden verkregen, daadwerkelijk nieuwe klanten werft, staat er een extra sponsorbijdrage tegenover. VV Smitshoek is graag bereid het ICT-bedrijf via de vereniging onder de aandacht te brengen om deze ‘win-win-situatie’ te bereiken. Na verloop van een jaar zullen de sponsor en het bestuur deze werkwijze evalueren en bezien of er een goede basis voor verdere samenwerking op dezelfde manier.