• VV Smitshoek en Robey gaan nieuwe kleding-overeenkomst aan en de kleding is inmiddels beschikbaar.

• Zoals recent al aangekondigd zijn Robey en vv Smitshoek een samenwerking voor de levering van kleding aangegaan voor het komende seizoen 2021/22. Robey zal de komende jaren fungeren als kledingleverancier van onze club en daar zijn beide partijen enorm trots op.

Het heeft even geduurd maar inmiddels is de nieuwe kledinglijn geleverd en kijken wij met trots naar de invulling die wij samen met Robey hebben kunnen maken.

Er is een geheel nieuw tenue gemaakt voor Smitshoek en naar onze mening ziet dat er echt gelikt uit.

De meeste artikelen zijn inmiddels in de clubshop beschikbaar.

Zoals met eerdere overgangen van kledingmerk, is het ook nu zo dat we met een overgangsperiode zullen werken waarbij onze leden dus zowel nog het “oude’ merk Macron alsook het nieuwe merk kunnen dragen. Vanwege de corona periode die nu hopelijk achter ons ligt, is dat niet 1 maar 2 seizoenen en zullen wij dan ook de laatste Macron spullen in de clubshop tegen sterk gereduceerde prijzen aanbieden. Deze mogen dus de komende 2 seizoenen nog gedragen worden.

Wij zijn enorm trots dat wij als vereniging de komende jaren Robey mogen aanbieden aan onze leden en wij zijn er van overtuigd dat we hiermee zowel het merk Robey alsook Smitshoek een volgende stap in de ontwikkeling van onze club nemen.