• Weer volop activiteiten georganiseerd door de Supportersclub

• Forza, Pupil v.d. Week en Wesley Sneijder
    Zaterdag 12 oktober jl. speelde ons 1e elftal thuis tegen DHSC. Helaas werd er verloren, maar daar had de aanwezige jeugd niet zoveel belangstelling voor. Binnen de vereniging DHSC uit Utrecht is namelijk oud top voetballer Wesley Sneijder actief en hij werd al snel ontdekt door de jeugd (en vele moeders, vrouwelijke fans) op ons complex. De jeugdleden, onze Forza deze middag, konden na de wedstrijd van ons vlaggenschip met Wesley op de foto. En daar werd volop gebruik van gemaakt. Het werden niet alleen groepsfoto’s maar menigeen kon ook alleen met Wesley op de foto.

Onze Pupil van de Week Dylan Hofland ontving later in de Business Club/Bestuur ruimte nog een bekertje uit handen van Wesley. De oud voetballer mocht op zijn beurt een vaantje in ontvangst nemen uit handen van Dylan als dank voor datgene wat Wesley heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van het Nederlandse voetbal.

De Pupil van de Week had het druk deze middag, want hij kon ook nog een attentie overhandigen aan de Speler van de Maand september genaamd Bart Deprez. Het was de eerste keer dat Bart werd gekozen, maar hij kan nu deze titel op zijn cv zetten. Bart: nogmaals van harte gefeliciteerd, je hebt hem verdiend.

Zo’n middag als op deze zaterdag wordt in z’n geheel georganiseerd door de Supportersclub van de VV. Wat echter niet betekent dat we elke zaterdag een Wesley Sneijder op ons complex hebben.

Pubquiz
    Afgelopen vrijdagavond zat de kantine ook weer helemaal vol. Arjan Sloof bestookte zo’n 100 deelnemers met allerlei vragen in het kader van de Pubquiz. Ook deze avond was weer geslaagd en krijgt een vervolg begin 2020. Zie hiervoor het activiteitenoverzicht op de website van de VV.

Lidmaatschap
    Bent u al lid van de Supportersclub? Zo nee, kijk dan snel op de website van de VV en maak vandaag nog € 25, - over. U en uw gezinsleden zijn dan lid voor een jaar en zijn van harte welkom op alle activiteiten georganiseerd door de zeer actieve Supportersclub.